Välkommen till höstterminens första möte i studentsektionen

Höstterminen har dragit igång och det är dags för Studentsektion Svenska Barnmorskeförbundet att ha säsongens första möte torsdagen den 22 september klockan 18.00 på Zoom. Mötet är öppet för alla barnmorskestudenter som är medlemmar i Svenska Barnmorskeförbundet! Anslutningslänk skickas via mejl till alla studerandemedlemmar.

Vi kommer att gå igenom höstens planer och även prata om hur vi kan utveckla vår sektion. Tanken är att det ska vara två studentrepresentanter från varje lärosäte så känner du någon mer som vill vara representant eller själv vill vara så kan man antingen vara med på mötet eller mejla mig på .

Det ska bli jättekul att vi alla kan samlas och vi har massor av roliga planer för hösten bland annat ett webbinarium med en inbjuden gäst. Mer information kommer om det!

Ha det bra så länge!
/ Allis, sammankallande för Svenska Barnmorskeförbundets studentsektion