ObsteCare söker Barnmorska som vill utveckla förlossningsvården

Vi söker dig som vill vara med och etablera en ny och unik metod för behandling av värksvaga kvinnor i förlossningsvården. Du skall trivas med att jobba i ett start-up företag i internationell miljö med utbildning och försäljning till en krävande målgrupp. Du behöver kunna bryta ny mark och hitta nya kunder.

Vi tror att du idag jobbar inom förlossningsvården, och vill pröva på nya utmaningar alternativt som säljare på ett medicinsktekniskt bolag eller som läkemedelskonsulent.

Vi sätter stort värde på din personlighet. Du skall vara driven, kunna ta egna initiativ och trivas med varierande arbetsuppgifter. Det är en fördel om du har erfarenhet från förlossningsvård, med det är inte ett krav.

ObsteCare erbjuder ett nytt och unikt koncept med produkter och tjänster för att förbättra förlossningsvården, både för mamman, barnet och för kliniken.

Arbetet består i att utbilda, sälja och implementera ObsteCares produkter på förlossningskliniker i Sverige och Norden.

Då vi bara är i början av en spännande resa finns det stora möjligheter för en framgångsrik person att ta ett större ansvar i framtiden.

För mer information om företaget se www.obstecare.com

För mer information kontakta: Johan Itzel, VD ObsteCare AB Tel: +46 (0) 70 7 422 464

Skicka din ansökan till:

Om ObsteCare AB

ObsteCares affärsidé är att erbjuda innovativa lösningar för förlossningsvården med fokus på kvinnan, för att skapa tryggare förlossningar och förbättra vården till förmån för mamman, barnet och förlossningskliniken.

Vi har vårt kontor på Karolinska Institutet Science Park i Solna.