Barnmorska till gyn-mottagning i Karlshamn

I Landstinget Blekinge bidrar du till god vård, bättre hälsa och räddade liv. Våra team präglas av stark sammanhållning, engagerat ledarskap och en vilja att utvecklas. Dessutom är Blekinge en pärla som boende- och livsmiljö. Därmed kan du både göra gott och leva gott. För att livet är viktigt.

Vår värdegrund vilar på tre ledstjärnor: engagemang, samarbete och kvalitet.

Vi har nu börjat det stora arbetet med att forma framtidens hälso- och sjukvård i Blekinge. Under en tio-års period kommer vi att bygga nya lokaler och utveckla arbetssätt och teknik för att kunna möta framtidens behov av vård och omsorg. Det är en spännande utvecklingsresa som du också kommer att få vara en del av.

Blekingesjukhuset består av två sjukhus belägna i de vackra skärgårdsstäderna Karlskrona och Karlshamn. Kvinnokliniken i Karlskrona består av en förlossningsavdelning, bb-gyn avdelning gynekologimottagning och operation. I Karlshamn finns gynekologimottagning. Vi bedriver även kvinnohälsovård i hela länet.

Vi är ett starkt team av barnmorskor, undersköterskor och läkare. Vi är positiva och hjälpsamma och gör tillsammans gynmottagningen till en bra arbetsplats.

Anställningsform: Tillsvidareanställning
Omfattning: Heltid
Löneform: Individuell lönesättning tillämpas
Tillträde: Tillträde enligt överenskommelse
Antal platser: 1

Arbetsuppgifter
Vi erbjuder ett spännande och omväxlande arbete, där dina arbetsuppgifter består av telefonrådgivning, eget mottagningsarbete, amningsrådgivning, polikliniska besök mor och barn, medicinska aborter, prolapsmottagning, dysplasiuppföljning och även möjlighet att utveckla andra egna mottagningar. Vi har också ultraljudsmottagning och gör CTG uppföljningar. Vi har även en poliklinisk operationsverksamhet för ingrepp i lokalanestesi såsom slyngkoniseringar och hysteroskopier.

Kvalifikationer
Vi vill att du är flexibel, intresserad av utvecklingsarbete och har god samarbetsförmåga. Erfarenhet av gynmottagningsarbete är meriterande. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet. Körkort erfordras.

länk till annonsen på landstinget Blekinge

Upplysningar
Eva Arvidsson
Avdelningschef

Linda Håkansson
Vårdförbundet

Välkommen med din ansökan senast 2018-06-29.

Varmt välkommen med din ansökan! Tack för att du ansöker via länken i annonsen.

Vi undanber oss erbjudanden om annonserings- och rekryteringstjänster i samband med den här annonsen.

Sök jobbet här