Årsmöte 2018 Östergötlands lokalförening

Datum och tid: Torsdagen 3 maj kl. 18:00

Plats: Vi har denna gång tänkt att ha årsmötet utomhus i Tinnerö eklandskap https://naturkartan.se/sv/linkoping/tinnero-eklandskap . Ni ska få en exakt samlingspunkt några veckor före mötet.

Program: Vi kommer att dela in oss i grupper och ta en långpromenad i området. Och varje grupp kommer att få förslag på diskussionsämnen(om det skulle bli kris på samtalsämnen).

Sedan grillar vi och kör årsmötesprotokollet. Valberedningen kommer inom kort mejla ut om någon är intresserad av att bli invald i styrelsen.

Om det blir riktigt dåligt väder, så kommer vi att vara som vanligt i konferensrummet på Kvinnohälsan i Linköping. Men är det bara mulet och lite duggregn så kör vi utomhus, regnskydd kommer att finnas. Risken är stor att det är osäkert hur man bedömer vädret. Vi i styrelsen mejlar ut bara om vi ska vara inomhus på em samma dag. Men kommer ni inte åt er mejl, så sms:a mig på 0709-309150 om vädret är osäkert, så får ni besked var vi ska vara.

Det kommer finnas vegetariskt, veganskt och gluten-laktosfria alternativ.

Anmälan senast den 1 maj till ordförande Åsa Hermanson,

Motioner skickas till samma mejladress senast 26 april.